دلنوشته

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . . :(

دلنوشته

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . . :(

دلنوشته

سلام به وبگاه من خوش امدید.
نظر یادتون نره
باذکر صلوات کپی شود.
***************************
بعضی حـــــرفا رو نمیشه گفت ... باید خـــــورد !

ولی بعضی حرفـــارو ... نه میشه گفت ... نه میشه خـــورد !

می مــونه سَــــرِ دل !


میشه دلتنگــــــی ، میشه بغــــض ، میشه سکــــــوت ،

میشه همــــون وقتی که خـــودتم نمیـــدونی چه مــــرگته !

**به ویلاگ جدیدمون هم سری بزنید خالی از لطف نیست **

http://ashtibaketab.blog.ir

همچنین خوشحال میشم از نظرات و پیشنهاداتتون هم بهره ای ببریم

با سپاس از همراهان همیشگی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۴، ۰۹:۴۶ - مهدی ابوفاطمه
    :)
۱۹
بهمن ۹۳

بشنو درد این دلم را …
دلی که خیلی تو را دوست دارد و تنها امیدش در این دنیای فانی تو هستی ...
بشنو که این دل برایت یک عالمه حرف دارد ...
حرفهایی از جنس دلتنگی ...
حرفهای عاشقانه برای تو ...
گوش کن به درد دلم ....
تو همانی که دلم می خواست و آرزو داشت تا تو برای او شوی ...
تو همان رویایی هستی که در دلم نهفته بود ....
یک رویای پر از عشق …
تویی همان یار باوفا ، یکرنگ و بی ریا ...
بشنو نوای عاشقانه دلم را ، گوش کن به آهنگ این دل …
آهنگی به سبک صدای دلنشین و حرفهای عاشقانه ات ....
هر چه این دل از مهربانی های تو بگوید باز هم کم گفته ام مهربانم ....
بشنو راز این دل را ، راز صادقانه ای که درونش عشق و محبت تو فریاد می زند ...
درونش یک دنیا حرفهای ناگفته است ...
حرفهایی که درد این دل عاشق من است ....
بشنو درد این دل را که به عشق تو زنده است ....
دلی که با تو همان عاشقترین عالم است ....
 احساس آرامش می کنم وقتی تو به حرفهای این دل عاشقم گوش می کنی ....
احساس می کنم که حرفهای من برایت شیرین است ...
می دانی که اینها همه حقیقت این دل عاشق است ....
بشنو که این دل می خواهد زیباترین کلام درونی اش را به تو بگوید ...
این بار با فریاد درونی اش ، با تمام وجودش می گوید که خیلی تو را دوست دارد ...
گوش کن به نوای شیرین دوستت دارم این دل عاشق مرا سمیه ام ...
نوای عاشقانه ای که از اعماق دلم بیرون می آید ...
دلم را در آغوشت بگیر و با تمام وجود گرمای آن را حس کن مهربانم ...
گرمایی که از کلام مقدس عشق سرچشمه می گیرد ...
این دل ، همین دلی که مدتهاست از آن رو برگردانده ای ...
دلی که می خواهد تا ابد برای تو یکرنگ و عاشق بماند ...
پس آن را برای همیشه نزد خود نگه دار ...
ای تو که لایق این قلب عاشق من هستی ...
مواظب قلب عاشقم باش که نشکند
نه به این خاطر که قلب من است تنها به این خاطر که تو در قلب منی ...
بشنو نوای غریبانه این دل تنهای مرا ...
با آهنگ دلنشین عشق و شعر زیبای دوستت دارم ...
دوستت دارم و عاشقتم