دلنوشته

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . . :(

دلنوشته

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . . :(

دلنوشته

سلام به وبگاه من خوش امدید.
نظر یادتون نره
باذکر صلوات کپی شود.
***************************
بعضی حـــــرفا رو نمیشه گفت ... باید خـــــورد !

ولی بعضی حرفـــارو ... نه میشه گفت ... نه میشه خـــورد !

می مــونه سَــــرِ دل !


میشه دلتنگــــــی ، میشه بغــــض ، میشه سکــــــوت ،

میشه همــــون وقتی که خـــودتم نمیـــدونی چه مــــرگته !

**به ویلاگ جدیدمون هم سری بزنید خالی از لطف نیست **

http://ashtibaketab.blog.ir

همچنین خوشحال میشم از نظرات و پیشنهاداتتون هم بهره ای ببریم

با سپاس از همراهان همیشگی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۴، ۰۹:۴۶ - مهدی ابوفاطمه
    :)
۲۵
شهریور ۹۲


از پرنده که کمتر نیستیم ؛

پرنده ی مهاجری که مقصودش کوچ است،

اصلا به ویرانی لانه اش فکر نمی کند ...

دست وپایمان را بدجوری بسته ایم ...

گاهی فراموش می کنیم که پیشوایان مان فرموده اند :

حب الدنیا راس کل خطیئه

مسافر خانه سرراه...

نظرات  (۱۳)

سلام وبلاگ پر محتوایی داری ان شاء الله که موفق باشی
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنی
منتظرم بای
پاسخ:
سلام...ممنون
حتما سر میزنم
سلام ممنون که بهم سر زدید
وبلاگ بسیار قشنگی دارید
بازم بهم سر بزنید
۲۴ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۳ امید برنامه نویس
فرمانی
از تمام مطالب شما لذت بردم امید هست که روزی شما بهترین وبلاگ نویس در سیستم بیان شوید موفق و پیروز باشین
یـــاعلی

گروه منتخب تک
پاسخ:
ممنون .....با کمک و راهنماییهای شما
وب قشنگی داری
موفق باشی دوست عزیز
۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۲ نور محمدی
زیبا و پر محتواست 

ممنون از مطالب زیباتون
۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۹:۳۹ مجتبی مهرجو
شاه صنم زیبا صنم بوسه زنم دستهای تو

ابریشم قیمت نداره حیف از اون موهای تو

به قرآن مجید آیه آیه

وای دلم هر روز و شو سوی تو آیه

اگر از طعنه های مردم نترسم

به دنبالت میایم مثل سایه یار گلم

کدوم کوه و کمر بوی تو داره یار

کدوم مه جلوه روی تو داره یار

همون ماهی که از قبله زنه سر

نشون از طاق ابروی تو داره یار

ستاره آسمون نقش زمینه یار

خودم انگشترُ یارم و نگین یار

خداوندا نگه دار از نگینش یار

که یار اول و آخر همین ِ یار

پاسخ:
خداوندا نگه داراز نگینش یار
که یار اول واخر همین ِیار
ممنون
۱۴ مهر ۹۲ ، ۱۸:۴۷ مسلم فرهنگیان
سلام ممنونم خوبی شما
پاسخ:
سلام...ممنون که سر زدید...خوبم ...خداروشکر
سلام.
ممنون که به من سر زدید. لینک شما هم وارد شد. در ضمن همیشه همینجور ادامه بده چون واقعاً شعر های زیبایی گذاشتید.
۰۸ مهر ۹۲ ، ۲۰:۵۳ مجتبی مهرجو
خیلی قشنگه
۰۶ مهر ۹۲ ، ۲۱:۱۰ امید برنامه نویس
◘سلام
◘دوست خوب من از اینکه تلاشتو میبینم  واقعا لذت به امید موفقیت شما
پاسخ:
سلام...خیلی خوشحالم به وبم سر زدید....ممنون از نظر امید بخشتون
عالی مرسی ازت
پاسخ:
خواهش میکنم...
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۰:۴۷ ஜ۩۞۩ஜ [̲̲̅̅♥♥♥♥♥رئیس آبیــ ♥ـا♥♥♥♥♥] ஜ۩۞۩ஜ

سلام و موفق باشین



توپ
پاسخ:
ممنون...لطف دارین شما