دلنوشته

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . . :(

دلنوشته

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . . :(

دلنوشته

سلام به وبگاه من خوش امدید.
نظر یادتون نره
باذکر صلوات کپی شود.
***************************
بعضی حـــــرفا رو نمیشه گفت ... باید خـــــورد !

ولی بعضی حرفـــارو ... نه میشه گفت ... نه میشه خـــورد !

می مــونه سَــــرِ دل !


میشه دلتنگــــــی ، میشه بغــــض ، میشه سکــــــوت ،

میشه همــــون وقتی که خـــودتم نمیـــدونی چه مــــرگته !

**به ویلاگ جدیدمون هم سری بزنید خالی از لطف نیست **

http://ashtibaketab.blog.ir

همچنین خوشحال میشم از نظرات و پیشنهاداتتون هم بهره ای ببریم

با سپاس از همراهان همیشگی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۴، ۰۹:۴۶ - مهدی ابوفاطمه
    :)
۰۹
ارديبهشت ۹۳


سلام خدایا ...


نمیخوام از کسی تقلید کنم اما چه کنم دلم گرفته

و میخوام مثل همه ی بنده هات بات دردو دل کنم.

میدونم پر از گناهم اما اینو بدون همراه یه بغض بی صدا ام .

میدونم که میشنوی صدامو اما جوابی نمیدی تا بشکنی غرور این چشامو .

وقتی به گریه می افتم وقتی میلرزه صدام میدونم با خنده میکنی نگام .

وقتی حرف میزنم سکوت جوابت تا چیزی جانمونه از دل بنده ی پر گناهت.

سر که میذارم به سجده دست نوازشتو حس میکنم ای مهربون روی موهام

تازه میفهمم عمریه در اشتبام .

عطر یاس نفس سجادمو به دنیا نمیدم اگه تو باشی اشک چشامو به جز تو به دریا نمیدم.

دلم از دوری تو گرفته ای خدای من

دوری بسه دیگه واکن اغوشتو برای من

میبینی مثل یه بچم حرف زدن و یادم رفته

با گریه بت میفهمونم که قلب من درد گرفته

تو هجوم سکوتت صدایی رو شنیدم

سرمو بالا اوردمو نور چشات و دیدم

دستمو گرفتی و بردی به اسمون پرستاره

خودمونیم خدا جون خونت چه برقی داره