دلنوشته

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . . :(

دلنوشته

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . . :(

دلنوشته

سلام به وبگاه من خوش امدید.
نظر یادتون نره
باذکر صلوات کپی شود.
***************************
بعضی حـــــرفا رو نمیشه گفت ... باید خـــــورد !

ولی بعضی حرفـــارو ... نه میشه گفت ... نه میشه خـــورد !

می مــونه سَــــرِ دل !


میشه دلتنگــــــی ، میشه بغــــض ، میشه سکــــــوت ،

میشه همــــون وقتی که خـــودتم نمیـــدونی چه مــــرگته !

**به ویلاگ جدیدمون هم سری بزنید خالی از لطف نیست **

http://ashtibaketab.blog.ir

همچنین خوشحال میشم از نظرات و پیشنهاداتتون هم بهره ای ببریم

با سپاس از همراهان همیشگی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۴، ۰۹:۴۶ - مهدی ابوفاطمه
    :)
۰۷
ارديبهشت ۹۳

اگر جای مروت نیست، با دنیا مدارا کن
به جای دلخوری از تنگ، بیرون را تماشا کن

دل از اعماق دریای صدف‌های تهی بردار
همین‌جا در کویر خویش مروارید پیدا کن

چه شوری بهتر از برخورد برق چشم‌ها باهم
نگاهش را تماشا کن، اگر فهمید حاشا کن

من از مرگی سخن گفتم که پیش از مرگ می‌آید
به " آه عشق " کاری برتر از اعجاز عیسا کن

خطر کن! زندگی بی او چه فرقی می‌کند با مرگ
به اسم صبر، کم با زندگی امروز و فردا کن

نظرات  (۱)

۰۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۲۹ اشکان عاشوری
سلام بر الهه شادی.
وبلاگ قشنگ و خوبی دارید.
مطلب جدید ما:
آتلانتیس یه شهر گمشده است که هزاران سال قبل وجود داشته و اونجور که من تو کتاب خوندم از لحاظ تکنولوژی و علم اونقدر قوی بودند که شاید ما تازه داریم به اونها نزدیک میشیم.شهری افسانه ای که نظمی خاص بر اون حکمفرمایی می کرد.آتلانتیس شاید از اون دسته عجایبی باشه که... هیچوقت قدیمی نمیشه و تا حالا کسی نتونسته مکان دقیقشو با اطمینان 100 درصد بگه. من مطالب پایینو براتون آماده کردم اما اگه واقعا مشتاق شدید یه کتاب هم بهتون معرفی می کنم که اطلاعات اون رو هیچ جای اینترنت نمیتونید پیدا کنید(اینم از محسنات کتابه دیگه
پاسخ:
سلام
ممنون