دلنوشته

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . . :(

دلنوشته

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . . :(

دلنوشته

سلام به وبگاه من خوش امدید.
نظر یادتون نره
باذکر صلوات کپی شود.
***************************
بعضی حـــــرفا رو نمیشه گفت ... باید خـــــورد !

ولی بعضی حرفـــارو ... نه میشه گفت ... نه میشه خـــورد !

می مــونه سَــــرِ دل !


میشه دلتنگــــــی ، میشه بغــــض ، میشه سکــــــوت ،

میشه همــــون وقتی که خـــودتم نمیـــدونی چه مــــرگته !

**به ویلاگ جدیدمون هم سری بزنید خالی از لطف نیست **

http://ashtibaketab.blog.ir

همچنین خوشحال میشم از نظرات و پیشنهاداتتون هم بهره ای ببریم

با سپاس از همراهان همیشگی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۴، ۰۹:۴۶ - مهدی ابوفاطمه
    :)
۲۶
تیر ۹۳

گفتم: خدا آخه این همه سختی؟ چرا؟
گفت: ان مع العسر یسرا
قطعا به همراه هر سختی آسانی هم هست (شرح/6)

گفتم: واقعا؟
گفت: فان مع العسر یسرا
حتما به همراه هر سختی آسانی هم هست (شرح/7)

گفتم: خوب خسته شدم دیگه ...
گفت: لا تقنطوا من رحمة الله
از رحمت من نا امید نشو (زمر/53)

گفتم: انگار منو فراموش کردی؟
گفت: فاذکرونی اذکرکم
منو یاد کن تا تو رو یاد کنم (بقرة/152)

گفتم: تا کی باید صبر کرد؟
گفت: و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبآ
تو چه می دونی ! شاید موعدش نزدیک باشه (احزاب/63)

گفتم: تو بزرگی و نزدیکیت برای من کوچک، خیلی دوره! تا اونموقع چکار کنم؟
گفت: و اتبع ما یوحی الیک واصبرحتی یحکم الله
کارهایی رو که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا خودم حکم کنم (یونس/109)

ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لیغیرک
گفت: الیس الله بکاف عبده
من هم برای تو کافی ام (زمر/36)

گفتم: تو خدایی و صبور ! من بنده ات هستم و ظرف صبرم کوچیکه ... یک اشاره کنی تمومه!
گفت: عسی ان تحبوا شیئآ وهو شرّ لکم
شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشه (بقرة/216)

گفتم: خدایا بعضی ها خیلی طعنه می زنن !!
گفت: و ذر الّذین اتّخذوا دینهم و لعباً و لهواً و غرّتهمُ الحیاةُ الدّنیا ....
رها کن کسانی را که دینشون را به مسخره و بازیچه گرفته اند و زندگی دنیا اون ها را فریب داده (70/انعام)