دلنوشته

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . . :(

دلنوشته

گاهی خدا آن قدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا تو بارها بگویی خدای من . . . :(

دلنوشته

سلام به وبگاه من خوش امدید.
نظر یادتون نره
باذکر صلوات کپی شود.
***************************
بعضی حـــــرفا رو نمیشه گفت ... باید خـــــورد !

ولی بعضی حرفـــارو ... نه میشه گفت ... نه میشه خـــورد !

می مــونه سَــــرِ دل !


میشه دلتنگــــــی ، میشه بغــــض ، میشه سکــــــوت ،

میشه همــــون وقتی که خـــودتم نمیـــدونی چه مــــرگته !

**به ویلاگ جدیدمون هم سری بزنید خالی از لطف نیست **

http://ashtibaketab.blog.ir

همچنین خوشحال میشم از نظرات و پیشنهاداتتون هم بهره ای ببریم

با سپاس از همراهان همیشگی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱۸ بهمن ۹۴، ۰۹:۴۶ - مهدی ابوفاطمه
    :)
۲۸
دی ۹۲

ماه من غصه نخور، زندگی جذر و مد داره

دنیامون یه عالمه، آدم خوب و بد داره
ماه من غصه نخور، همه که دشمن نمیشن

همه که پر ترک، مثه تو و من نمیشن

ماه من غصه نخور، مثل ماها فراوونه

خیلی کم پیدا میشه، کسی رو حرفش بمونه

ماه من غصه نخور، گریه پناه آدماس

تر و تازه موندن گل، مال اشک شبنماس

ماه من غصه نخور، زندگی خوب داره و زشت

خدا رو چه دیدی شاید، فردامون باشه بهشت

ماه من غصه نخور، پنجره مون بازه هنوز

باغچه مون غرق گلای عاشق نازه هنوز

ماه من غصه نخور، باز داره فصل سیب میشه

میدونم گاهی آدم، تو وطنش غریب میشه

ماه من غصه نخور، ماها که تب نمی کنن

ماها که از آدما کمک طلب نمی کنن

ماه من غصه نخور، شمدونیا صورتی اَن

دلایی که بشکنن، چون عاشقن قیمتی اَن

ماه من غصه نخور، سبک میشی بارون میاد

توی عاشقی باید نترسید از کم و زیاد

ماه من غصه نخور، خاطره هامون کودکن

توی این قصه دلا، یه وقتایی عروسکن

ماه من غصه نخور، بازی زمین خوردن داره

کار دنیا همینه، تولد و مردن داره

ماه من غصه نخور، تاب بازی افتادن داره

زندگی شکستن و دوباره دل دادن داره

ماه من غصه نخور، گلا میان عیادتت

به نتیجه میرسه، آخر یه روز عبادتت

ماه من غصه نخور، خیلیا تنهان مثه تو

خیلیا با زخمای عاشقی آشنان ، مثه تو

ماه من غصه نخور، زندگی بی غم نمیشه

اونی که غصه نداشته باشه، آدم نمیشه

ماه من غصه نخور، حافظ واست وا می کنم

شعراشو می خونم و، تو رو مداوا می کنم

ماه من غصه نخور، دنیا رو بسپار به خدا

هردومون دعا کنیم، تو هم جدا، منم جدا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۸
سین میم